top of page

Obchodní podmínky

E Y A L I  s . r . o .

IČO: 04181727

sídlo: Spořilov III 706, 561 51 Letohrad

zápis ve VŘ: Obchodní rejstřík, Krajský soud v Hradci Králové, sp. zn. C 35392

 

email: studio@eyali.art

telefon: +420 704 544 170

www.eyali.art

www.eyali.cz

1. Kdo je kdo?

Pokud se v těchto obchodních podmínkách (dále jen „OP“) používá termín „My“ či „Naše“, anebo se píše v první osobě, míní se tím EYALI s.r.o., IČO: 04181727, se sídlem Spořilov III 706, 561 51 Letohrad, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové pod sp. zn. C 35392.
 

Pokud se v těchto obchodních podmínkách používá termín „Vy“ či „Vaše“, anebo se píše v druhé osobě, míníte se tím vy jako klient.

1.1.

1.2.

2. Co tyto OP upravují?

Tyto OP upravují právní vztahy s Vámi jako klientem, pokud Vám prostřednictvím e-shopu na internetových stránkách www.eyali.art anebo www.eyali.cz (dále jen „Web“) dodáváme zboží nebo služby a jsou tak součástí všech smluv, které s Vámi v těchto případech uzavíráme.

O dodávce produktu s Vámi vždy uzavřeme samostatnou smlouvu (dále jen „Objednávka“). Náš vztah se pak řídí touto Objednávkou a těmito OP. V případě rozporu mezi Objednávkou

a OP, má přednost Objednávka.

2.1.

2.2.

3. Jaké jsou Naše a Vaše  
      základní povinnosti?

My Vám musíme za dohodnutých podmínek dodat zboží či službu a Vy Nám za to musíte zaplatit peníze (dále jen „Cena“).

3.1.

4. Jak probíhá
      objednávka?

Web obsahuje informace o nabízeném zboží/službách, včetně

4.1.

popisu zboží/služby,

dostupnosti (ve variantách skladem, odeslání do 5 pracovních dnů a odeslání dle individuální domluvy),

Ceny,

možnostech a nákladech doručení (platí pouze pro území České republiky),

případných nákladech za navrácení zboží.

4.1.1.

4.1.2.

4.1.3.

4.1.4.

4.1.5.

Pokud si chcete objednat zboží, postupujte následovně:

4.2.

Vložte zboží do košíku kliknutím na tlačítko „Koupit“ u vybraného zboží.

Vyplňte objednávkový formulář.

Zvolte způsob dopravy.

Informace o způsobu platby.

Zkontrolujte všechny zadané údaje. Před odesláním Objednávky máte možnost

měnit a opravit jakýkoliv údaj.

Odešlete Objednávku kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“.

Zvolte způsob platby, na kterou budete následně přesměrováni.

4.2.1.

4.2.2.

4.2.3.

4.2.4.

4.2.5.

4.2.6.

4.2.7.

Odesláním Objednávky souhlasíte s těmito OP a s uzavřením smlouvy prostřednictvím internetu a víte o tom, že nesete náklady spojené s provozem komunikačních prostředků

na dálku (např. připojení k internetu). Tyto náklady se neliší od základních sazeb.

4.3.

Po obdržení Objednávky Vám neprodleně pošleme email. Tímto Vaši Objednávku

potvrdíme a tím je mezi námi uzavřena smlouva.

4.4.

Pokud máte zájem o zboží na míru podle Vašich individuálních požadavků anebo služby, pošlete svou poptávku na email studio@eyali.art anebo vyplňte formulář „tisk na míruzde či „svatební oznámení na míru & jiné tiskovinyzde.  Pokud to bude potřeba, položíme Vám telefonicky nebo emailem otázky pro specifikaci zboží na míru anebo služby. Pak pro Vás spočítáme Cenu a pošleme Vám ji emailem. Objednávku zboží na míru anebo služby Nám potvrdíte emailem, tím je uzavřena smlouva.

5. Kolik to stojí a jak
     se dá zaplatit?

5.1.

Cena je uvedena u konkrétního zboží/služby. Cena je uvedena včetně všech daní a poplatků. Pokud objednáváte zboží „na míru“ nebo služby, pošleme Vám po zodpovězení nezbytných otázek kalkulaci Ceny.

5.2.

Náklady na balení a doručení (dále jen „Poštovné“) jsou uvedeny v záložce Doprava a platba.

5.3.

Cena a Poštovné se hradí společně předem. Pokyny k platbě jsou uvedeny přímo na webu. Zaplatit můžete

platební kartou přes platební bránu GoPay,

převodem na Náš účet, číslo účtu: 2600819553/2010 vedený u Fio banka, a.s. s Vaším variabilním symbolem (číslem faktury). Cena je uhrazena připsáním platby s Vaším variabilním symbolem na Náš účet.

5.3.1.

5.3.2.

5.4.

Cenu zaplaťte nejpozději do 5 dní od potvrzení Objednávky. Pokud neuhradíte celou Cenu

a Poštovné včas, Objednávka se ruší (rozvazovací podmínka).

5.5.

Pokud Vám poskytujeme slevu z Ceny, pak ji nemůžete kombinovat s jinou slevou.

5.6.

Po uhrazení Ceny Vám vystavíme fakturu – doklad o platbě a pošleme ji na Váš email.

5.7.

Nejsme plátcem daně z přidané hodnoty.

6. Jak Vám dopravíme
     zboží a jak dodáme
     služby?

6.1.

Služby Vám dodáme digitálně pomocí prostředků komunikace na dálku (internetu) na Váš email. Pro přijetí digitálního obsahu musíte mít k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf a jpg. V případě digitálního dodání, nesete náklady spojené s provozem komunikačních prostředků na dálku (např. připojení k internetu). Tyto náklady se neliší od základních sazeb.

6.2.

Způsob doručení zboží si vyberete Vy, a to z následujících možností:

Doprava na Vaši adresu prostřednictvím PPL CZ s.r.o.

Doručení na výdejnu společnosti Zásilkovna s.r.o.

Doručení na Vaši adresu prostřednictvím společnosti Zásilkovna s.r.o.

6.2.1.

6.2.2.

6.2.3.

Můžeme se domluvit i na jiném způsobu doručení, v takovém případě ale Vy nesete riziko spojené s jiným způsobem doručení.

6.3.

Zboží/služby jste povinni převzít. Pokud budeme muset kvůli Vám zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než který jste si původně zvolili, musíte zaplatit náklady tohoto opakovaného/jiného doručení.

6.4.

Než zboží převezmete, zkontrolujte neporušenost obalů. Pokud bude obal poškozen, informujte dopravce a zboží nepřebírejte.

7. Co když si to
     rozmyslíte?

7.1.

Pokud jste spotřebitel (koukněte na článek „Co když jste spotřebitel?“), můžete svou Objednávku zrušit v případě služeb do 14 dní od jejího potvrzení a v případě zboží do 14 dní od převzetí zboží a tím od uzavřené smlouvy odstoupit. Pokud jste si objednali služby, výslovně Nás žádáte a souhlasíte s tím, že Vám služby mohou být poskytnuty zcela nebo částečně méně než 14 dní od potvrzení Objednávky. Pokud jsme Vám služby poskytli zcela, nemáte právo na odstoupení od smlouvy. Pokud jsme Vám služby poskytli částečně, máte právo od smlouvy odstoupit, ale musíte Nám uhradit poměrnou část Ceny za část služeb, které jsme Vám už poskytli.

7.2.

Objednávku zrušit nemůžete (od smlouvy nelze odstoupit), pokud jste

potvrdili Objednávku na zboží na míru (uzavřeli jste s Námi smlouvu),

rozbalili jste zboží, které z hygienických důvodů nelze do obalu vrátit.

7.2.1.

7.2.2.

7.3.

Objednávku můžete zrušit zasláním zprávy na email studio@eyali.art, odstoupení podle bodu 7.1. musí být odesláno u služeb do 14 dní od potvrzení objednávky a u zboží do 14 dní od převzetí zboží. Můžete využít vzorový formulář pro odstoupení, který je ke stažení na Našem webu. „Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy_služby“ najdete zde a „Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy_zboží“ najdete zde.

7.4.

V případě odstoupení Nám musíte vrátit zboží do 14 dnů od odstoupení. Náklady na vrácení zboží platíte Vy. Poté, co Nám zboží bude doručeno, anebo prokážete jeho odeslání, Vám vrátíme uhrazenou Cenu a Poštovné. Pokud bude vrácené zboží poškozeno, můžeme si jednostranně započíst náhradu za poškození oproti Vašemu nároku na vrácení Ceny a Poštovného.

8. Co když bude mít  
    zboží/služba vady
    a za co Vám ručíme?

8.1.

Ručíme za to, že zboží, které Vám doručíme, nemá vady. Zboží nemá vady zejména, pokud

má vlastnosti, na kterých jsme se domluvili, anebo vlastnosti, které jste mohli očekávat s ohledem na charakter zboží a Naši reklamu,

se může používat tak, jak uvádíme, anebo tak, jak se takové zboží běžně používá,

jakost a provedení zboží odpovídá vzorku/předloze, pokud je provedeno podle vzorku/předlohy,

jsme Vám dodali zboží v dohodnutém množství, míře nebo hmotnosti,

odpovídá právním předpisům.

8.1.1.

8.1.2.

8.1.3.

8.1.4.

8.1.5.

8.2.

Pokud jste spotřebitel (koukněte na článek „Co když jste spotřebitel?“), pak máte na zboží záruku. Ta spočívá v tom, že zboží po dobu 24 měsíců bude mít běžné vlastnosti a bude možné ho používat k běžným účelům. To znamená, že zboží můžete reklamovat (uplatnit práva z vad) do 24 měsíců od převzetí zboží. O dobu, kdy budeme vyřizovat Vaši reklamaci, se prodlužuje záruční doba. V případě oprávněné reklamace pak máte nárok na úhradu „účelně vynaložených nákladů“ spojených s reklamací.

8.3.

Práva podle tohoto článku nemáte

u zboží/služeb prodávaných za nižší Cenu na vadu, kvůli které byla snížena Cena,

na opotřebení zboží, které vznikne obvyklým užíváním,

u použitého zboží,

pokud jste vadu způsobili sami.

8.3.1.

8.3.2.

8.3.3.

8.3.4.

8.4.

Reklamaci (práva z vad nebo záruku) uplatníte tak, že Nám pošlete email na adresu studio@eyali.art, v emailu uveďte:

8.4.1.

Jaké zboží/služby reklamujete,

Kdy jste zboží/služby zakoupili (můžete přiložit fakturu anebo jiný doklad o koupi),

Popis vady,

Jak chcete reklamaci řešit (oprava, sleva z ceny, vrácení peněz),

Vaše jméno, příjmení a telefon.

8.4.2.

8.4.3.

8.4.4.

8.4.5.

Po uplatnění reklamace Vás můžeme požádat o zaslání zboží či pořízení fotografií, videa či jiné dokumentace. Přijetí reklamace Vám potvrdíme. Když Nám sdělíte všechny výše uvedené údaje, vyřídíme Vaši reklamaci do 30 dní.

9. Co když jste spotřebitel?

9.1.

Pokud jste fyzická osoba a Objednávku uzavíráte mimo svou podnikatelskou či samostatně výdělečnou činnost, jste spotřebitel. Pak pro Vás navíc platí pravidla uvedená v tomto článku a pravidla začínající slovy „Pokud jste spotřebitel…“ uvedená v jiných článcích.

9.2.

Uzavřená Objednávka bude u Nás uložena v digitální podobě a rovněž bude automaticky odeslána na Váš email. K uzavřené smlouvě tak máte přístup.

9.3.

Objednávku můžete učinit v českém jazyce.

9.4.

Nejsme vázáni žádným kodexem chování.

9.5.

Máme živnostenské oprávnění k prodeji zboží i poskytování služeb. Živnostenskou kontrolu provádí příslušný živnostenský úřad. Na dodržování pravidel o ochraně spotřebitele dohlíží Česká obchodní inspekce.

9.6.

Může se stát, že mezi Vámi a Námi vznikne spor. V takovém případě můžete kontaktovat Českou obchodní inspekci (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs), aby nám pomohla spor vyřešit bez soudu. ČOI můžete kontaktovat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u Nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem sporu. Platforma pro řešení sporů on-line je dostupná zde: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

10. Co je ještě potřeba
      vědět?

10.1.

Budeme spolu komunikovat mj. i prostřednictvím emailu a telefonu.

10.2.

Zpracováváme Vaše osobní údaje v rozsahu potřebném pro vyřízení Objednávky. Podmínky ochrany osobních údajů jsou dostupné zde. Na zpracování a ochranu Vašich osobních údajů dohlíží Úřad pro ochranu osobních údajů: Pokud by se Vám cokoliv nezdálo, můžete se na něj obrátit a podat stížnost či jiný podnět: www.uoou.cz.

10.3.

Pokud by vztah založený Objednávkou obsahoval zahraniční prvek, bude se řídit českým právem. Pokud jste spotřebitelem, tak i přes tuto volbu práva Vám náleží ochrana, kterou Vám poskytují pravidla právního řádu, která by se použila bez této volby práva, a která se zároveň musí vždy dodržet.

10.4.

Zboží či dílo vzniklé na základě poskytnutí služby mohou být chráněny autorskými právy. Respektujte autorská práva k autorskému dílu. Pokud byste porušili autorská práva a vznikla tím škoda, můžeme žádat její náhradu.

10.5.

Tyto OP jsou uveřejněny na Webu a na Webu také informujeme o jejich změnách.

V Letohradě dne 30. 7. 2021

E Y A L I  s . r . o .
 

Vlastislav Ježák

Zuzana Ježáková

jednatelé

bottom of page